söndag, september 14, 2014

Jag är frisk, jag är frisk, jag är FRISK!

Det blev en lång och rask morgonpromenad med Alfons, på drygt en timme. Trögt i början, men när jag kommit igång blev benen pigga och travade på av sig själva. När jag kom hem bakade jag Åsas frallor och när de höll på att svalna under bakduk såg soffan extremt skön ut. Jag la mig pladask och somnade. Vaknade halvfrusen och trött. Jag har inte alls lust att bli förkyld, men det skulle inte förvåna mig om jag blir det :( Stoppade i mig en kiwi, 6 esberitox och en hutt Kan Jang och skrotade tanken på att gå och gymma...

Även om jag idag blev extremt trött och känner mig konstig i kroppen förärades vallokalen med min närvaro - såklart! Röstat - check. Nu dricker jag en kopp te med ingefära och citron och håller tummarna att jag håller mig frisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar